Structuur bouwen
Training

Basisvaardigheden “Werken met OneDrive – SharePoint – Microsoft Teams”

Training 1

Module Structure

OneDrive - Persoonlijke folders 5 Lessons

Creëer bestanden en folders in OneDrive

Hoe maak ik mijn documenten en folders aan in OneDrive.

Deel je bestanden om samen te werken

Nu je bestanden opgeslagen zijn op OneDrive kan je ze delen met je collega's of met externe personen. Bij het delen van je documenten heb je verschillende opties. Deze leggen we kort in deze video uit.

SharePoint - teamfolders in de cloud 5 Lessons

Creëer bestanden en folders in SharePoint

In dit hoofdstuk leggen we uit welke verschillen er zijn tussen het aanmaken van bestanden op SharePoint. Wat verschilt dat ten op zichte van OneDrive.

Deel je teamfolder om samen te werken

Deel geen losse bestanden in je team, maar bij voorkeur de gehele team of folders binnen een team. Samenwerken in de cloud brengt flexibiliteit en productiviteit met zich mee, maar met de juiste kennis kan je ook bepalen wat de gevolgen zijn van deze flexibiliteit. 

Monitor de wijzigingen op bestanden

Wijzigingen in documenten bijhouden of juist de vorige versie van een document terugzetten? In dit hoofdstuk leggen we uit hoe het werkt.

Verwijder documenten

Documenten worden gemaakt of geupload, maar we verwijderen ook documenten. Wat gebeurd er met deze documenten?

Zoek je document

Documenten zoeken is niet belangrijk, maar hoe kan ik mijn document vinden!

Samenvatting 1 Lesson

Pen
>