Meer bereiken in minder tijd

Meer doen in minder tijd. Is het voor u ook zo herkenbaar? Niet weten hoe we sommige taken moeten uitvoeren en waar we de tijd vandaan moeten halen? Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we ook daadwerkelijk meer bereiken in minder tijd. Je ziet allemaal tools ontstaan die ons helpen om onze producten goed op te markt te zetten. Tools die samenwerking tussen organisaties vergemakkelijkt, maar al die losse tools zorgen dagelijks ook voor meer werk. Terwijl ik documenten ontvang in mijn mail, zit ik te denken hoe krijg ik deze nu in Office365 zonder dat ik 5 handelingen moet doen. Hoe krijg ik nu een blog die ik hier schrijf direct op social media kanalen, zonder allerlei browsers te moeten openen en inloggen op de verschillende omgevingen. Ontwikkelaars van Microsoft hebben dit gezien en er een nieuwe tool voor ontwikkeld. Het heet Logic Flow.

Ik hoor u denken, alweer een nieuwe tool, maar Logic Flow is een online tool waarin je een aantal taken kan laten automatiseren. Het is een gratis tool die je ook in combinatie met je Office365 omgeving eenvoudige taken voor je kan laten uitvoeren. Het is eenvoudig in gebruik en zorgt ervoor dat je de eenvoudige taken die vooral tijdrovend en/of tijd verspillend zijn niet meer handmatig hoeft uit te voeren en nog meer effectiever kan gaan werken. Zie hieronder een overzicht van de tools waarmee Logic Flow kan communiceren:

ConnectServicesLogicFlow

Wil je je documenten vanuit je mail automatisch laten opslaan naar ‘Sites/SharePoint’ of ‘OneDrive’? Wil je je Twitter-bericht volgen om te zien wat het bereik is? Vanaf vandaag is het mogelijk om dit eenvoudig inzichtelijk te krijgen.

Kijk onderstaande video over wat Logic Flow kan en hoe het werkt.

Kijk voor uitgebreide informatie op https://flow.microsoft.com/en-us/

Recommended Posts

Leave a Comment